5 Şubat 2013 Salı

Komşu kızını götünden siktim

Merhaba  ben izmirden yıldıray yaş 29 bekarım ve esmer tenliyim. Her akşam iş dönüşünde karşı komşunun kızını evlerinin önünde otururken görürüm. Adı Fulden ve 20 yaşında sarı saçlı mavi gözlü 175 boyunda 68 kiloda nişanlı sexi bir kızdı.Yine birgün akşam işten geliyordum fulden yine evlerinin önünde oturmuş gazete okuyordu.Altında mini etek vardı ve bacak bacak üstüne atmış fakat beyaz kilot hafiften gözüküyordu. Eve geçtim ve pencereden seyretmeye başladım.Fazla mesafe olmadığı için net görebiliyordum..
Derken elini kiloduna atıp amını kaşımaya başladı kaşırken de etrafına bakıyordu derken fulden içeri geçti ve kendi odasına geçtiğini gördüm.Evleri iki katlıydı ve fulden ikinci katta kalıyordu.Benim bulunduğum oda fuldenin yatak odasını rahatça görüyordum.Yatak odasına elinde telefonla geçti ve yatağa yatarak konuşuyordu.Nişanlıydı içimden nişanlısıdır dedim ve aradan 3 dakika geçmişti ki elini amına atıp okşuyordu telefonu amına götürüyor oradan da memelerinin üzerinde gezdirerek kulağına dayayıp konuşuyordu.Aradan 2 hafta geçmişti yine birgün fuldeni gördüm üstünü çıkarıyor elbiselerini değiştiriyordu.Siyah sütyen ve kilot giymişti üstüne de askılı badi ve altına mini etek giymişti.Bende hayalini kurup 31 çekiyordum.Bir ara gözlerimi kapattım ve hayal kurmaya başladım.O sırada fulden beni farketmiş ve o da beni 31 çekerken gördü.Gözlerimi açıp baktım fulden odasında yoktu. Fuldenin nişanlısı adana dışında çalışıyordu.Neyse 31 çektikten sonra banyo geçtim ve duşumu aldıktan sonra üzerimi giyinip tv seyrediyordum.Derken kapı çaldı ve kapıyı açtım gelen fuldendi.Fulden "seninle konuşabilir miyim yıldıray abi"dedi ve iceri aldım.'Beni seyrettini gördüm çok mu hoşuna gittim'deyince ağzımdan çıkan kelime'evet'olmuştu.Peki seyrederken ne yapıyorsun deyince sustum.Ailesine anlatır diye sustum.Fulden gözlerime bakıyor ve cevap bekliyordu.Fulden oturduğu yerden kalkarak yanıma geldi "istersen ben söyleyeyim 31 çekiyorsun"demesiyle elini yarrağıma atarak tuttu.Fulden daha snra "ben nişanlıyım ve bana sex yapmayı öğretir misin"dedi.Bende olmaz dedim.Fulden "yoksa seni aileme söylerim beni izliyor ve beni taciz ettiğini söylerim"diye tehdit etti.Ben de tamam ama aramızda kalsın diyerek Fuldenin oturmasını söyledim ve perdeleri kapatıp pantolonumu indirip kilodumu da çıkardım çırılçıplak kaldım ve Fuldenin yanına vardım.İnik sikimi tutmasını ve okşamasını istedim.Eline aldı okşamaya başladı biraz oksadıktan snra sikim kalkmaya başladı ve hadi ağzına al ve yala dedim.Olmaz dedi bende zorla ağzına dayadım ve yalamaya başladı.Çok iyi yalamasada alışıyordu.Fuldeni ayağa kaldırdım ve üzerindekileri çıkarıp masaya yatırdım memelerini emiyor uçlarını ısırıyordum.Daha snra dilimle amını yalamaya başladım amını yaladıkca zevk almaya başladı ve ses tonları kısık ama nefes alış verişi giderek hızlanıyordu.Derken Fuldenin amının suyu akmaya başladı istediğim zevk suyunu Fuldenin göt deliğine sürdüm birazını da sikime sürdüm.Fuldeni domaltıp sikimi götüne sokmaya başladım.Sikimin kafası götüne girince Yıldırayyy diye söylüyordu ama ben soktukça soktum ve hepsini götüne sokup 2 ve 3 dakika öylece beklerken Fulden kısık seslerle ah ah ahhh diye inliyordu.Tekrar harekete geçip sikimle götüne git gel yapıyordum.Tam bir saat boyunca Fuldenin götünü siktim.Tam boşalacakken ağzına verdim yalamaya başladı ve yalarken bütün iştahımla ağzına boşaldım.Fulden tadı buruk bir acıya benziyor dedi ve döllerimin hepsini yuttu.O gün Fulden evine telefon ederek annesine"anne ben bugün fatma teyzem de kalacağım"dedi.Ben de teyzeni ararsa annen o zaman ne yapacaksın dedim.O esnada teyzesini arayarak teyzesine de yalan söyledi.Nişanlım geldi ama ailem izin vermez diye anneme yalan söyledim,dedi teyzesi de olumlu yanıt verince biz tekrar başladık sikişmeye o gün Fuldene bütün sex dolu fantazileri hem öğrettim hem de saatlerce siktim.Şimdi Fulden evlendi.Ailesinin yanına her gelmesin de önce beni arar ve Fuldeni arka kapıdan iceri alırım.Önceden bakire olduğu için amını sikememiştim ama şimdı amını da sikiyorum.Ama Fuldenin en güzel yeri o daracık götüdür.Kocası arkadan yapmazmış ama bana gelince ilk gün ki gibi götünü sikerim.

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil